home

23.10.2018. Križevci
15.11.2018. Samobor
19.11.2018. Čakovec

Hvala svima koji su nas došli podržati, to nam je velik poticaj da s Via Adriaticom nastavimo dalje.

Da je interes za Via Adriaticu velik pokazuju i prezentacije dogovorene za 2019. godinu:

16.01.2019. Pregrada
19.01. 2019. Malačka (Kaštela) u 19h
30.01. 2019. Zagreb 3 (HPD Runolist)
16.02. 2019. Bibinje (PD Babulj)
25.05.2019. Sveti Rok

Imamo puno upita za gostovanja od strane ljudi koji nas prate širom zemlje no da bismo mogli održati prezentaciju potreban je poziv planinarskog društva, udruge ili osobe, koja će kao organizator osigurati prostor za prezentaciju, opremu (video projektor i ozvučenje) i pokriti troškove puta iz Zagreba.

Hvala što nas podržavate - pratite nas i dalje!

Vaša VA

Iako smo planirali početi označavati stazu u 2018. ukazala nam se prilika i, priznajemo, zasvrbjeli su nas prsti, pa evo nekoliko "pretpremijernih" fotki s terena.

VA označene stazeVA označene stazeVA označene stazeVA označene staze

"Prvo solo predavanje o Via Adriatici, u prekrasnom Varaždinu. Odaziv je bio fantastičan, nadam se da sam ispunio očekivanja i projekt predstavio kako on i zaslužuje. Puno hvala domaćinu, dragoj Ksenija Knez & Caffe bar YETI Bike & Hike Friendly na pozivu i nezaboravnom gostoprimstvu, hvala sjajnoj publici i mojim istomišljenicima Karla Čović, Siniša Vrbanić, Dubravko Costa Balent, Nikolina Bešenić, Christian Bajsić, Vladka Češnjaj, Hana Ivičević, Zlatko Kociper i ostalima, i hvala mojim AktivNaturcima Terezija Haber, Axial-Cro Cro-Axial, Bruno Mezic, Tanja Kovačević, Jasmina Petrinjak koji su mi bili pratnja i podrška. Idemo dalje s VA turnejom!"

Srećko

VA u VaraždinuVA u VaraždinuVA u Varaždinu

Nekoliko AktivNaturaca pobjeglo je iz blagdanske vreve u avanturu. Osim nezaboravne pustolovine u koju nas je povukao jug Velebita i izvor Krupe, spojili smo ugodno s korisnim i snimili trag još jedne dionice Via Adriatice. Čudesni oblici Tulovih greda, snaga kraških oblika, čarolija Vilinskih kukova, dubina Mamet jame i prelijepa divljina Krupe ostavili su nas bez teksta ali zato imamo fotke:) Prolazili smo uz pastirske stanove (i spavali u jednom!), pašnjake i male obradive površine izborene iz nepristupačna tla. Razgledali smo crkvicu u podnožju Tulovih greda i manastir Krupa, izvor Krupe...i uživali.

Nadajmo se da će nam i 2018. biti toliko šarena i aktivna :)
U utorak 02.01.2018. navratite do našeg prostora na druženje uz pivicu.
Svima sve naj i hvala vam što ste dio ove priče.
Srećko

Srećko Vukov – Svestrani avanturist, bavi se planinarenjem, bicikliranjem, kajakarenjem, skijanjem, jahanjem. Okušao se u slobodnom penjanju, ronjenju, špiljarenju… Strast mu je i outdoor fotografija. Motorom je upoznavao skrivene zakutke Hrvatske, biciklom solo vozio 1150 km u 10 dana od Zagreba do Dubrovnika pa do Šibenika, pedalirao mnogim planinskim stazama i makadamima, od Kopačkog rita, preko zagorskih cesta i puteva, po Gorskom kotaru i Istri, Velebitu i Dalmatinskoj zagori. Kajakom plovio Sutlom, Savom, Murom, Dravom, Glinom, Kupom, Koranom, Mrežnicom… Planinario gotovo svim hrvatskim planinama i stazama, od Papuka do Parenzane, od zagorske Ravne gore do Sniježnice u Konavlima. 2012. osnovao Pustolovno-ekološku udrugu AktivNatura čiji je bio predsjednik i u kojoj je organizirao i vodio stotine planinarskih, kajakaških i biciklističkih izleta, nekoliko ekoloških akcija, asistirao u abseilu niz slapove i sa zgrade. Odnedavno je osnovano i planinarsko društvo AktivNatura čiji je potpredsjednik. 2016. s nekoliko kolega iz AktivNature počinje realizirati ideju o Via Adriatici, dugometražnoj planinarskoj stazi od Kamenjaka u Istri do Prevlake kod Konavala, dužine oko 1070 kilometara. Trenutno snimaju GPS tragove zamišljene trase i ima oko 800 km traga. Usporedo radi i na promociji Via Adriatice kroz fotografije, kao administrator FB stranice, FB grupe i na Instagramu, kao i kroz prezentacije. VA je staza zamišljena da što je moguće više i češće ide planinskim predjelima s pogledom na more i otoke gdje god je to moguće. VA je novi turistički proizvod velikog potencijala, s ciljem dodatne promocije i razvijanja vansezonskog (cjelogodišnjeg) i aktivnog turizma. VA zapravo je koktel već postojećih označenih i neoznačenih staza, puteva, makadama, šumskih cesta, čak i asfaltiranih lokalnih cesta gdje nije bilo drugih opcija.

Via Adriatica Trail

Prvi long distance trail u Hrvatskoj

Od Istre do Dubrovnika u duljini od 1100 km, Via Adriatica je jedinstveni pješački put koji spaja prirodne i kulturne specifičnosti jadranskog podneblja. ​VA

10000 FB lajkova

2200 članova Via Adriatica Hiker's Corner FB page

16602551 622997187885068 2225400421585809613 o

AktivNatura

Povratak prirodi.

Zaljubljenici smo u prirodu. Pridružite nam se na planinarenju, bicikliranju ili kajakarenju i upoznajte slične sebi u avanturi za svakoga.

76 članovaAN
8500 FB lajkova

IMG 1837

ZAŠTO VIA ADRIATICA?

A zašto ne, kad postoje svi uvjeti?

img 7866 orig

NA STAZI

14 planina, 9 rijeka, 2 jezera, ​18 zaštićenih područja, 7 županija, 52 općine

nastazimodulehome

Što ti možeš učiniti za Via Adriaticu?

• Hodaj stazom, dijeli fotografije i dojmove
  • Održavaj "svoj" dio staze, budi na usluzi drugim hodačima
  • Doniraj za signalizaciju, web, mobilnu aplikaciju i skloništa
              IBAN: HR1023600001102594146
              Svrha: Donacija za projekt Via Adriatica
  • Prati web i Facebook stranice, lajkaj i dijeli objave
  • Uključi se u FB grupu "Via Adriatica Hiker's corner"